pEnGikOt

Friday, July 6, 2012

Maaf dan Maaf



Salam Jumaat semua pembaca2 ku yang disayangi.

Alhamdulillah.saya masih bernafas sehingga sekarang dan kamu yang membaca post ini pun masih idup sampai sekarang. Sudah kita hampir dengan Ramadan. Bersediakah semua? Atau ada yang anggap bulan Ramadhan itu sama seperti bulan2 yang lain (maka rugilah kamu).

Memandangkan kita baru sahaja melepasi Nisfu Syaaban.jadi dikesempatan ini saya ingin memohon SEJUTA KEMAAFAN dari kalian semua. Dan pada semua juga saya maafkan segala salah dan silap anda pada saya.  

Dan dalam post ini jugak, saya ingin mengucapkan TAHNIAH kepada SOFEA ADILA (xtau eja btul ke x nama dia nie :p) sebab dia kawen esok. Maaf kalau saya tak dpat pergi ye. (nages)

Kepada Mira..bu mintak maap banyak2 sebab tak dapat pergi sama2 dengan Mira. Bukan taknak pegi,tapi Bu tak leh janji sebab esok bu keje...nanti kalau dah janji,tetiber bu tak dpat pergi,..sian Mira sangkut sama... Maaf sangat2 ye T.T