pEnGikOt

Wednesday, July 18, 2012

The Amazing Spiderman - Forever-alone

jangan nak forever-alone sangat! hahaha :)

saje je bagi tajuk propa..tapi...takde la propa sangat..sebab aku memang 'alone' pun... uwaaa uwaaa *nages hentak2 kaki

BTW, hari ni takde la busy mana.just pepagi buta tadi dalam pukul 1 lebih pagi..mak aku ajak pergi klinik sebab kakak aku demam dan asma. *klinik apa bukak pagi2 buta ni nyehhh?* -
eloo der,klinik kerajaan ada tau bukak pepagi buta...tapi korang kene pegi hospital la.sebab klinik tu kat bahagian kcemasan hospital. Nama dia klinik malam! ngerti loe???

OK.stop citer pasal klinik. Skang meh aku citer nape aku forever-alone hari ni. Kes-nya sebab...sebab....sebabb... *pembaca mula baling kasut dan slipar ke pc masing*

Errr...btenang semua..bertenang...sebab nya...tadaaaa!!!!!! (sila tengok pic di bawah)




haaa..faham tak semua??? Alahai..korang ni lampi la... Memang la ni popcorn dan air coke..tapi korang nampak tak..itu adalah SATU SET SAHAJA????? haa.nampak nampak? (bagi yg tak nampak.sila klik gambar untuk tumbesaran yang sempurna)

Jadi.apa yang aku nak cuba sampai kan...tengah hari tadi aku pegi tengok wayang.. tengok sorang2 okhay! Mungkin la ada yang dah biasa buat macam ni..tapi aku memang tak pernah buat seumur idop.. tadi adalah pertama kali aku tengok wayang sorang2..

Perasaan?

So far quiet simple sebab aku memang dah set dalam otak nak pegi tengok wayang dan balik - tu je. So, lepas habis tengok wayang..aku pergi surau -sembahyang - pergi toilet - balik umah. Setel! Tapi ada masalah masa aku nak beli popcorn sebab tade sape nak pegangkan dan bwak masuk panggung (ak mmang sgat mgada okhay)- pastu nak bukak pintu masuk panggung. Sebab.tangan sebelah pegang air.dan sebelah agi pegang popcorn dan hp(sambil msej dgan kwan2)

Tapi terima kasih kepada ada pasangan kapel yg jalan depan aku dan kebetulan dia pun nak masuk panggung yg sama..so, dia telah bukak pintu untuk aku.. very the gentleman tau budak itewww~ (kalung bunga kat dia sambil kiss pipi..hikssss)

Esok rasanya aku nak pegi lagi.dan nampaknya aku akan 4ever alone jugak sebab ak baru mesej kawan nak ajak teman dan dia kata dia tengah diet dompet.. Nak belanja dia..tiket agak mahal esok..sooo.sori la beb..aku pun dapat subsidi dari kakak aku..kih3!

0 SAY WHAT??!!!!: